blog*spot
get rid of this ad | advertise here
You can link to other sites that you like here

Other sites

Ariella~ - Balderdash - Hobbit! Daphne

Thursday, October 31, 2002

跟你说 - The hotties!

漂亮你真漂亮
我好想跟你讲
你真美丽你真美丽
我不能忘记你我一直想着你

Chorus:
我好想跟你说
我好想跟你说我爱你

今天月亮真圆星星满天
浪漫的晴天
上次想跟你表示
但是没胆子向你说那三个字

爱人是痛苦被爱是幸福
我为你受苦爱情是盲目
我把我写的情书藏在我心底
我想鼓起勇气说我爱你


0 Comments:

Post a Comment

<< Home